torsdag 27. oktober 2011

Finally!

Endelig kom visittkortene i posten! For dem som ikkje har fått det med seg; jeg fikk laget med vistittkort til smykkesalget mitt, og planer er da å legge den med smykkene jeg selger, og gjerne også dele ut der det er ønske om det. Det blir gøyalt! =)

I dag ble det, som jeg skrev i går, litt baking. - Og til verden kom en oste-iskake, en eplepai med karamellglaserte epler i, og wienerbrød. Smykkepartyet til som mamma var vert for gikk strykende og jeg/vi fikk kjøpt oss noe fint.

Ellers, så våknet jeg i dag tett nese, og i løpet av kvelden kom en liten feber snikende. Men formen er forløpig bra etter forholdene, og jeg satser på at det har gått over til i morgen. I morgen blir det nemlig trening med barna som vanlig, møte og smykkelaging.

Ingen kommentarer: