onsdag 21. juli 2010

Slapping off!

I dag har jeg vært på båttur.. Mer kan jeg ikke si, men jeg kan si såpass at starten på dagen ble en våt opplevelse. Så var det rett tilbake på Sture og skifte til varmt og godt arbeidstøy. Hjemturen var ikke like koselig. - Bestående av våte klær fra tidligere. Men nå har jeg fått meg en god dusj, og skal videre opp i kirken for å rydde litt TenSing-saker og ting. Gleder meg til å begynne på an igjen etter endt fellesferie.
Det er ikke særlig sommervær i Bergen for tiden. Er ganske trist at sommeren skal være så våt. Latterlig faktisk. Får litt høstfølelse. Litt sånn "nå skal jeg gå inn og kose meg med varm te og stearinlys". Men vi får håpe på at sommerværet nærmer seg. Spesielt nå som min ferie nærmer seg med stormskritt!


Meg og Elin på tomannsgrilling!

Ingen kommentarer: