tirsdag 13. juli 2010

Hjelp!

Jeg har nevnt dette problemet før og må nevne det igjen. Er det flere som sliter med dette problemet? Problemet er nemlig det at jeg får verken spisset eyelinerblyant eller øyenbrynspenn på en skikkelig måte. De blir bare spisset skikkelig på den ene siden slik at man sitter igjen med en skikkelig spiss - og det ikke av selve eyeliner'en. Dette problemet har jeg med både bryn- og øyekajalen.
Det kan da ikke være spisserne? Jeg har prøvd flere spissere men ender alltid opp med samme resultat... Og da må jeg ty til andre midler, nemlig kniv. Det blir jo ikke en jevn spiss, og det ender ofte med at jeg skjærer vekk mye av lineren. I tillegg sitter jeg ofte igjen med noen spisse kanter rundt når den bør spisses igjen. Og de er ikke gode på øyet!
Linerne er forresten fra H&M

På dette bildet ser dere problemet. Her trengs de å spisses, men dere ser knivkantene og de spisse tuppene på dem. Noen tips? Noen som sliter med det samme?


1 kommentar:

Charlotte sa...

om du legger de i frysen først går det som oftest å spisse med vanlig spisser.