lørdag 5. mai 2012

Ei mer...

I dag startet konfirmasjonstiden. -To vellykkede konfirmasjoner overstått. Nå gjenstår to i morgen og to neste søndag. 
I den forbindelse skulle jeg stå for lunsj til alle i staben, oss sangere, kirkeverter o.l. Derfor sto jeg opp tidlig, tidlig i dag for å få alt smurt ferdig før oppmøtet kl 0915.
Ah, deilig vær i dag, tenkte jeg. Jammen ble det ikke fint vær på konfirmasjonene i år også. Da var det nemlig nesten helt blå himmel. Men så..... - Plutselig begynte snøen å dale ned. Og slik fortsatt det. Snø og sol om en annen. Heldigvis la det seg ikke. Joda, det var meldt rund om i landet, men...

Jeg tenkte nylig "nå er det på tide å pakke vekk forede sko og pakke ut de lette, mer sommervennlige, skoene. Nå lurer jeg på om jeg må holde igjen de varme skoene litt til.

Flere som fikk oppleve mai-vinteren?

Nå er litt husarbeid gjort, så nå skal jeg sette meg ned med en kopp te og et kakestykke for å se en episode av "3 bryllup" -Hehe, det høres ut som jeg er... eldre!

Ingen kommentarer: