søndag 27. mai 2012

Det var sommer, det var sol..

Hei, folkens og god pinse!

I dag startet jeg dagen med frokost og avis på terassen utenfor kjøkkenet med radioen i bakrunnen.
- Måtte dette været vare hele sommeren! Synes det er så herlig når været utrolig nok følger årstidene.

Ellers i dag har jeg brukt noen timer på å ordne litt i bed i hagen - også med radioen i bakrunnen.
Synes det er så koselig med hagearbeid, men jammen får man kjenne det i ryggen av å stå kroket over med spaden.

Nå har jeg sittet ute i solen og forberedt meg litt til sommerkonserten som nærmer seg med stormskritt, men tar turen innenfor om noen minutter for å få med meg "Teenmom" på MTV som jeg bare ha med meg. Dessuten må jeg få mikset litt musikk - og det innendørs. Nå har jeg nemlig irritert meg lenge nok over å ikke finne musen igjen på skjermen pga solen.

Ja, forresten; det blir herlig å ha fri i morgen også. Det mest bedritne med dette været er nemlig å være på jobb (innendørs) og det fullt påkledd. Tskjorte er et ikke-tema, desverre. Varmt...
- For her i Bergen må man bruke fineværet når man har det. Før man vet ordet av det har det tatt turen.

Ja, når vi snakker om været; tenkte å pakke vekk vinter/høstskoene i løpet av kvelden. - Ja, hvis jeg tør.
Forrige gang tanken streifet meg svarte nemlig været med å sende både haggel og snø.

Ingen kommentarer: