torsdag 5. august 2010

Har brukt for mye penger.

Gud bedre, hvor mye penger jeg har brukt den siste tiden... I forhold t forbruket, så skulle man tro at jeg dreit penger. Har nå litt, men Cathrine; skjerp deg!
Det har gått så hersens mye til sko, klær og mye annet i det siste. Tror jeg aldri ha brukt så mye penger på så kort periode før.. Perioden har vel pågått to til halvannen måned. Skjerpe seg!! Men neste gang jeg skal ut, så skal jeg la kortet ligge hjemme. Altså... Ting jeg har kjøpt er ikkje tull. Det er fullt brukbare ting.. En type jakke jeg har ønsket meg en stund, saker jeg trenger osv osv. -Jeg har vel unnet meg sjøl ekstra mye den siste tiden. Men nå er det slutt! Ikke bruk så mye penger! Vi snakker mange tusen, er jeg redd... Ikke misforstå meg, jeg er veldig fornøyd med kjøpene og de kommer til å bli brukt, but still.
Og jeg VET at jeg burde spare og at jeg skylder penger. Men nå skal jeg roe meg.

Men det er nok mange argumenter for og mot i denne saken... Man er ung og har ikkje noen barn osv, så man benytter kanskje sjansen til å unne seg litt ting mens man enda kan... Siden man faktisk har penger.

Såeh, ja.... Kortet ligger herved hjemme. - for en god stund hvertfall.

Ingen kommentarer: