lørdag 19. desember 2009

Long time, no see... AAAnd pictures..















Heisann, heisann.
Da var vi tilbake igjen. Har hatt så mye i hodet som jeg har kunnet blogge om, men nå er alt blåst vekk.

Men nå er det jo snart jul, og ting begynner å komme på plass.. Må få de siste presangene klar nå meget snart, helst i morgen.
Forresten, jeg har endret looken på bloggen. Ba Tommy hjelpe meg med header. Kom fram med to stykker. Den første skal jeg teste ut seinere.. Kanskje vente litt, i og med at den var litt på kanten.. Bananspising og litt sånn på det bildet, hehe.. Nr 2 er hvertfall dette som er på nå.. I og med at det var svart-hvitt, fant jeg ut at looken nesten måtte være svart =) Vi får se hvor lenge det varer.

Men, det jeg hadde på hjertet i kveld, var det at jeg lovet å legge ut bilder av rommene mine. Nå har jeg tatt noen bilder så man får sett litt på disse. Etterpå skal jeg legge ut bilder av nesten ferdige julepyntede rom. Litt forskjellige hjørnet av rommet, og det ene der kameraet mitt vises, e såklart speilveggen min eg har tatt bilde av ^^,

Ingen kommentarer: