mandag 31. august 2009

Snart jobb.


Da var det snart jobb. Skal møte i byn i morgen tidlig, og det samme på onsdag. Skal være Velkommendag og Introdag. Blir veldig spennende =)

For det som ikke vet det, skal jeg begynne i lære hos StatoilHydro som indrustrimekaniker på Sture (Øygarden). Nå begynner det harde arbeidslivet! Men blir veldig deilig å tjene penger på fast basis. Blir veldig bra dette her


Dagen i dag har gått smålig til rydding og rydding av den vesken jeg bruker mest, hehe... Nei, jeg er ikkje veskoman, men jeg trenger en sak å ha tingene mine oppi. Liker å ha ting på stell og ha ting med meg. Vel, kanskje ikke alltid. Hater å bære på noe, hehe!

Vel, oppi vesken var det blant annet et tonn kvitteringer, smuler, nøtter, teposer som var gått i stykker osv.

Ellers har jeg sett på regnet. Er så mange som klager på været. Greit, er noe drit å gå å traske i, men høsten nærmer seg, og det er meningen at det skal bli litt grått og vått... Synes det rett og slett er koselig. Lagde meg en stor kopp med kakao, noe som jeg ikke har drukket siden i vinter. MmMmm...!


Jeg har fant et kamera som ikke er så mye i bruk, og vurderte å ta et koselig bilde til bloggen. Men nei, fant ikke noe.. Kan ta et bilde av koppen en annen dag =)

Legger heller ved en stripe av "Cyanide and Happiness" som dere kan kose dere med... God natt!

Ingen kommentarer: