fredag 19. oktober 2012

Knit, knit and knit!

Nå nærmer jeg meg halvferdig med den såkalte "Dorthe-genseren" min.
Synes det er knallkjekt å strikke litt mer for tiden, og har allerede kjøpt inn garn til den neste. - Ja, her blir det strikkegensere i fleng!



Er det flere som jobber med den populære "Dorthegenseren"?

Denne helgen går med til kickboxing og nesten bare kickboxing.
Bushido kampsportsenter, klubben jeg trener i, holder Oktoberleir, så da blir det masse god trening med mange utrolig dyktige instruktører. Søndag blir det gradering, og det er jo alltid spennende (og tungt).



Da dagens økt var overstått, var det bare til å hive seg i dusjen og komme seg avgårde-kåre i butikken for å ta helgehandlingen og for litt ut i uken. Nå står jeg å kapper opp grønnsaker og steker dem til den store gullmedalje. Fant ut at det var veldig greit å porsjonere det og hive det i frysen. Det blir ekstra travelt når man skal bruke tid på å kappe opp alt til middagen før det er avgårde ut dørene igjen. - Derfor er det så veldig greit å planlegge litt =)

Planlegger litt videoer framover, så dere får bare stay tuned, people!

Ingen kommentarer: