fredag 22. juni 2012

Genialt boktilbehør

På tirsdag reiser jeg på festival med TenSingmennesker for å møte andre TenSingmennesker fra hele Norge. Da blir det også to lange bussturer. Den tiden skal jeg blant annet benytte meg til å få lest.

Da jeg handlet nylig, fant jeg denne geniale saken. Det er rett og slett en helt flat ordbok som inneholder 35.000 engelske ord som er så tynn at man til og med kan bruke den som bokmerke. Etter å ha kjøpt litt bøker på Amazon er det blitt noen engelske bøker, og jeg skal innrømme det at det er noen ukjente ord innimellom. - Og da er denne så genial!






Samtidig kjøpte jeg men en boklykt. Jeg har en til, i en litt eldre versjon, men uten batteri for øyeblikket, så jeg kjøpte like gjerne en ny. - Da har jeg to! - Veldig grei i tunneler...



Ingen kommentarer: