lørdag 19. september 2009

Kan du tenke deg?

Jaja, fredagen er tilbake, og det betyr helg og RYDDING! Det er faktisk veldig kjekt =)
Fredag, fredag, fredag....

I kveld har jeg gjort det store... Jeg lagde en herlig potetstapp from the skrætsj, med herlig sprøsteikt bacon og det hele toppet med baconfett. O hella dussen, hvor deilig!

....MEN....

Jeg satte meg ned ved bordet. Fatet var på plass, men jeg skulle bare svare på en liiiten melding før jeg inntok måltidet. Hva skjer? JO, jeg mister hele sullamitten NED I MATEN! Så der satt jeg ved kjøkkenbordet, utsultet og klar for mat... Med mobilen godt plantet ned i min fantastiske potetstapp med bacon og fett. - Ja, den lå faktisk midt nedi klatten som jeg så fint hadde sentrèrt på fatet mitt.
Men hva kan man gjøre... Jeg pirket mobilen ut fra min gode mørje, og tørket den så godt jeg kunne. Men min gamle Nokiatelefon har nå stappe mellom tastene, og er glinsende av fett. Men det er ikke mange som kan skryte på seg en mobil med smak!


Dagens ord:

Et kyss er en anledning til en innledning til å ta på guttens vannledning.

Ingen kommentarer: